Contact

zondag 21 augustus 2011

Winnaar M.A.C. Winactie

Vandaag maak ik bekend wie de winnaar is van mijn M.A.C. winactie.

Ik wil iedereen bedanken die heeft meegedaan!

"Tromgeroffel" De winnaar is : Natje_9999
Gefeliciteerd Natje, stuur zo snel mogelijk jouw gegevens naar mij toe, zodat ik je prijs kan opsturen.

Heb je niet gewonnen, niet getreurd. Er volgt snel een nieuwe winactie!

Ik heb de winnaar getrokken met random.org.
Het is mij alleen niet gelukt om een link te plaatsen!

Liefs,
Wanncha!

8 opmerkingen:

  1. Oooooh, wauw, ik heb gewonnen! :D
    Mijn eerste MAC artikel! Woohoo! :)
    Bedankt meid, ik ben er enorm blij mee! Mijn gegevens heb ik verzonden via het contactformulier. :)

    Thanks again! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kon toch meedoen t/m de 21e en dan werd de 22e een winnaar gekozen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Natje_9999 Gefeliciteerd meis! Ik stuur het snel naar je op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wegens omstandigheden, heb ik een dag eerder een winnaar met random.org getrokken. Er volgt snel een andere winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn excuses voor eventuele misverstanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, jammer, misschien volgende keer (: x

    BeantwoordenVerwijderen