Contact

maandag 8 augustus 2011

Winactie Mac Gel Blish In Just A Pinch



Hallo allemaal.

Vandaag weer een winactie!
Ik doe deze winactie omdat ik het leuk vind, en omdat ik morgen weer mag gaan werken.
En dat doet me goed na zoveel weken vakantie!

Wat kun je dit keer winnen:
''M.A.C. Gel Blush in Just A Pinch''

De Gel Blush is helemaal nieuw, ik heb alleen de verpakking niet meer!
Maar met versturen zal ik het goed inpakken!


Wat moet je doen om te winnen:
* Volg mij op Google Friend / Bloglovin en op twitter.
* Like dit bericht op Bloglovin.
* Laat een bericht achter bij de comments dat je meedoet.
* Tweet dit bericht: Winactie Mac Gel Blush in Just A Pinch op http://www.makeupbywanncha.blogspot.com/ Doe jij mee? RT=lief @wanncha

*Extra kans is als je deze winactie promoot op jouw blog en/of als je een foto plaats met link in de sidebar van jouw blog.

De winactie loopt t/m zondag 21 augustus. En maandag 22 augustus wordt een winnaar gekozen!

Heb je geen zin om met deze winactie mee te doen, of heb je deze blush al.
Geen probleem, er volgt later een andere winactie.
Dus hou mijn blog in de gaten.

Een hele fijne dag gewenst!

Liefs,
Wanncha!

46 opmerkingen:

  1. ik vind het een leuke actie van je en het heeft een mooie kleur
    zou het graag willen winnen
    hier is mijn tweet http://twitter.com/#!/Patriesjongboom/status/100514407171375105
    ik volg je al een tijdje en ook via gfc
    en heb je ook via facebook toegevoegd

    veel sicses verder met je leuke blog en ik ga duimen

    groetjes, patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je net toegevoegd op Bloglovin en op like gedrukt. Ook heb ik op twitter bericht gezet:
    http://twitter.com/smurfettieca/statuses/100516077380964352

    heel veel suc6 iedereen. Leuke actie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke winactie en wat een leuke prijs, ik doe zeker mee! Ik heb altijd al iets van mac gewild maar kan het simpelweg gewoon niet betalen! :(
    Ik volg je via bloglovin en heb dit artikel geliked! Ik volg je ook via GFC met username 'jessicadamen'.
    En nu maar hopen!

    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Patricia, Bedankt voor je deelname. Leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Smurfettieca, Leuk dat je meedoet, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Jessicadamen, Bedankt voor je deelname, en leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winactie zeg! Toevallig houd ik ook een MAC Winactie hihi...

    Toffe prijs, ik heb nog geen ervaring met een gelblush dus ik doe heel erg graag mee!

    Ik volg je uiteraard op beide manieren, en op Twitter maar dat wist je al.

    Dit is mijn tweet!

    http://twitter.com/#!/BeautyblogT/statuses/100520015081652224

    Heb het bericht ook geliked!
    xxx
    Tatjana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie blush! Ik doe graag mee.
    `Ik volg je nu op Bloglovin', GFC en Twitter
    `Ik heb het geliked
    `Ik heb erover getweet; http://twitter.com/#!/xNynkeBBS/status/100521493359902720

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Tatjana, hey meis. Ja ik zag inderdaad jouw winactie, leuk :) Leuk dat je meedoet, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke actie en dat alleen omdat je morgen weer aan het werk mag. Nou ik zit hier nu ook al vier weken thuis en ik zou zo ook weer willen beginnen met lesgeven aan die lieve pubers.
    ik hoop dat ik dit winnen mag want ik ben helemaal fan mac!
    groetjes
    rilana
    @rilana213 (tweetnaam)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Nynke, Leuk dat je meedoet! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Rilana213, Leuk dat je meedoet, bedankt! Lesgeven is inderdaad leuk. Ik geef ook les, maar dan aan de kleintjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Suuuper leuke winactie, doe zeker mee! :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deborah Verwoert8 augustus 2011 om 13:12

    Hallo!

    Ik doe ook graag mee aan je winactie!:)
    ik volg je op GFC, bloglovin' en twitter!
    heb dit artikel geliked op bloglovin en heb getweet; http://twitter.com/#!/DeborahRachel1/status/100518637621870592

    Liefs, Deborah
    (deboraap@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi,
    Wat een leuke blog heb je! Ik doe trouwens ook graag mee aan je winactie.

    Ik volg je op GFC & Bloglovin'.
    Ik like dit berichtje op Bloglovin'.
    Ik volg je op Twitter & hier is mijn tweet : http://twitter.com/#!/Miss_Cupcake_B/status/100531296664682497.
    Je winactie staat ook in de sidebar van m'n blog (www.cupcakebeauty.be).
    Zo, dat was het denk ik.
    Nu ga ik m'n vingers kruisen! :D
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @Raisa, Bedankt dat je meedoet, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Deborah, Leuk al die nieuwe volgers, bedankt dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Sishoba, Leuk dat je meedoet. Jij hebt ook een leuke blog, die ga ik eens even bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke winactie! Ik heb nog geen enkel MAC product dus ik hoop echt dat ik een kans maak!

    http://twitter.com/#!/FreeAsMyHairxx

    Ik volg je al een tijdje op GFC en ik heb je geliked op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @Danielle, hey meis, wat leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke winactie! Ik doe zeker mee hoor, ik heb helemaal geen ervaring met een gel- of creme blush, dus dat zou ik zeker willen proberen. En mac, ohhh how i love mac...

    Ik volg je via bloglovin en heb geliked voor je. Ik dacht dat ik je ook al via twitter volgde, maar dat is niet zo?? Enfin, nu wel en ik heb getweet voor je:
    http://twitter.com/#!/Leon10eke/status/100535246574989312

    Ik zal in mijn side-bar een vermelding maken naar je winactie (ik moet alleen nog uitvogelen hoe ik er een foto bij krijg..).

    Veel succes met je winactie, ik hoop dat je veel entries krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb me trouwens ook nog aangemeld met GFC hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke winactie.. ben echt benieuwd naar dit product!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @Leontine, Leuk dat je meedoet, bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Hai Wendy!

    Leuke winactie alweer! Ik heb nog niets van MAC (shame on me! ;)) en de blush die je hier zo lief weggeeft heeft een fantastische mooie kleur, dus ik doe graag mee! :)

    - Ik volg je via GFC onder de naam Natje_9999
    - Via Bloglovin was ik al één van je trouwe followers.
    - Dit artikeltje heb ik met plezier een likeje gegeven.
    - Op Twitter vind je me onder je followers terug onder de naam @Natje_9999
    - De tweet vind je hier terug: https://twitter.com/Natje_9999/status/100616386975510529
    - Je fantastische winactie wordt gepromoot op mijn blogje door middel van een klikbare foto in mijn sidebar.

    Voila, alles gedaan! :)

    Fingers crossed! ;)

    Bedankt om ons deze kans te geven trouwens, you rock! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @Natje_9999, wat leuk dat je meedoet meis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk! Ik doe graag mee :) Ik volg je op Bloglovin, heb je bericht geliked, ik volg je met gfc en op twitter en ik heb je bericht getweet http://twitter.com/#!/ArtByInora/status/100652316725751809
    Succes iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @Inge, bedankt voor je deelname. Leuk dat je meedoet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi,
    Gave winactie! Ik kende je blog nog niet, maar kwam je tegen via een andere blog. Ik doe graag mee. Volg je via bloglovin, twitter en gfc en heb getweet!
    Leuke actie en wat grappig dat jij zin hebt om te gaan werken. De meesten hebben daar geen zin in! Ik niet iig, hahaha!

    xxx Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @Camilla, Leuk dat je meedoet, bedankt. Ik heb zolang vakantie gehad, dan wil je vanzelf gewoon werken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk winactie...ik doe mee
    Ik volg je blogloving en twitter en like it dit artikel ..alleen waar kan ik you GFC toevoegen? Ik zie niet GFC hier

    RT http://twitter.com/#!/DhiniNL/status/100981878630256640

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @Dhini, Leuk dat je meedoet. In de sidebar staat GFC. Maar stoms is er storing, gewoon even in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wow leuke winactie!
    Ik doe mee ik heb alles gedaan wat je vroeg en hier is mijn Tweet,
    http://twitter.com/#!/xxx_Cindy/status/102009131627581440
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk, ik doe mee!

    Via die twitter stuff heb ik gedaan :3

    ik volg je blog!

    wingsofart.mail@gmail.com

    wings-of-art.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee! Ik volg je op bloglovin en heb je post geliked ook volg ik je via GFC ( retro-elke )
    Tenslotte volg ik je nog via twitter en hier is mijn tweet : http://twitter.com/#!/RetroElke/status/103745336719323136

    Liefs Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super winactie! Ik volg je overal! Twitter en geretweet: Prettyinpink_AV. Bloglovin' en geliked en google friend connect. Er staat ook een foto en een link in mijn sidebar: http://prettyinpinkx3.blogspot.com/. Dus ik doe graag mee! Normaal heb ik alle stappen gedaan ^^

    x

    Astrid

    prettyinpink@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @Astrid. Bedankt voor je deelname, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hii, ontzettend leuke winactie, love your blog!
    - Ik volg je nu op bloglovin.
    - Ik like dit bericht ;D
    - Ik volg je nu op twitter.
    - Ik heb over je getweet.
    - Ik heb wel een blog maar eigenlijk doe ik daar vrij weinig aan, i'm sorry. Dus je hebt er niet zoveel aan als ik over je schrijf, geen volgers enzo :(.
    Wauw, super leuke actie, xxxx Bobbie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Op de valreep!
    Ik volg je via Bloglovin' en heb het artikel geliked.
    Mijn RT: http://twitter.com/#!/Melissa_v_k/status/105229434025545730

    Liefs,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe mee! =D
    Ik volg je op bloglovin' en heb dit artikel geliked. ik heb alleen geen twitter.
    Maar ik hoop niet dat dit mijn deelname in de weg staat?

    X Lindsey.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve deelnemers, de winnaar is al bekend.
    Zie: http://makeupbywanncha.blogspot.com/2011/08/winnaar-mac-winactie.html

    BeantwoordenVerwijderen