Contact

vrijdag 5 augustus 2011

Review Lip-balms


Hallo lieve lezers.

Vandaag ga ik over mijn eerste gratis product op mijn blog een review schrijven.
Ik kreeg een gratis lipbalm opgestuurd van een hele leuke webshop genaamd Lip-balms.
En die lipbalm mocht ik gaan reviewen, ik vind dit heel spannend en erg leuk.
Vooral omdat dit mijn eerste review is, waarvan ik het product van een bedrijf kreeg opgestuurd. En het leukste was, dat ik zelf een smaak mocht uitkiezen.
Ben je benieuwd naar dit review? Lees dan verder!


Ik heb gekozen voor de smaak ''kers''. Ik heb voor deze smaak gekozen, omdat ik eigenlijk nog geen lipbalm heb in deze smaak. Op de website van Lip-balms kun je een keuze maken uit vele smaken. Dit zijn de smaken die te verkrijgen zijn: Ananas, Cocus, Mandarijn, Anijs, Honing, Mint, Bramen, Kers, Naturel, Caramel, Kiwi, Sangria, Champagne en Limoen.


Als je het dekseltje eraf draait, ruik je een lekkere subtiele kersengeur met een vleugje amandel. Ik vind de geur niet te sterk en opdringerig ruiken, maar net genoeg zodat het lekker ruikt.
Als je de lipbalm opdoet is de structuur wat dikker, maar als je het eenmaal hebt uit gesmeert en het op je lippen zit, wordt het wat lichter. De lipbalm is lekker vet, en smeert goed uit.



Het ruikt dus wel, maar er zit geen smaak aan. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
Ik vind het soms lekker om een lipbalm op te hebben die alleen ruikt, maar soms is het ook lekker als je een lipbalm kunt proeven.


Het zit in een handig glazen potje, er zit geen applicator bij, dus je smeert het gewoon lekker met je vinger, op je lippen.
En op het dekseltje zit een leuke afbeelding.


Wat zegt Lip-balms zelf over hun lip-balms: '' Geef je lippen de verzorging die ze verdienen! Lip-balms lippenbalsems beschermen en verzorgen je lippen en geven ze de geur die bij jou past.
Ideaal om jezelf of iemand anders kado te doen! Het glazen potje van Lip-balms heeft een luxe en trendy uitstraling''.


Lip-balms is exclusief te bestellen via hun webshop en wordt per post verzonden door heel Nederland.
Je kunt ook lid worden van Clup-Lip! Je ontvangt dat 3, 6, 9 of 12 maal maandelijks een andere lippenbalsem. Oók leuk om kado te doen!

Op deze foto draag ik de lip-balm in kers.
Deze foto is gemaakt zonder flits.

Deze foto is gemaakt met flits.

Heb je een vraag, dan kun je altijd contact opnemen. Het emailadres waar je dan naar kunt mailen is: info@lip-balms.nl

Ben je op zoek naar een goede en fijne lipbalm, dan zou ik zeker een kijkje nemen in de webshop van Lip-balms.


12 opmerkingen:

  1. Leuk je eerste review! Mijn eerste 'echte' review moet ik nog zien te regelen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Dhini, ik vind het zeker een fijne lipbalm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Robin, kijken in de webshop kan geen kwaad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Fashioncranberry, Thanks! Ik moet zeggen, het is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Peggy, Wat leuk dat je een comment plaatst. Ja, ik vond ook inderdaad dat het veel glanst voor een lipbalm. Vind ik eigenlijk wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je eentje mocht kiezen om te reviewen. :)
    Lijken me fijne lipbalms ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Sishoba, Ja ik vond het zeker leuk dat ik er zelf een mocht uitkiezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat je je eerste product toegestuurd hebt gekregen om te reviewen! :) Leuk artikel ook! Die lippenbalsem klinkt best interessant! Ik zou dan vooral nieuwsgierig zijn naar die met honing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Inge, Het was ook moeilijk om een keuze te maken. Er zijn zoveel smaken :)

    BeantwoordenVerwijderen