Contact

vrijdag 29 juli 2011

EOTD - Sleek Curacao Eyeshadow Palette

Lieve lezers,

Ik kreeg van de week een pakje binnen van Enchantra, waar ik wat Sleek spulletjes had gekocht.

Wat zat er in de envelop:
* Sleek Curacao Eyeshadow Palette
* Sleek Sunrise Blush.


Er zat ook een heel leuk holografisch nagelsticker vel in de envelop en een mini-nagelak van Color Club in emerald depths. Heel erg lief & leuk!
Enchantra heeft een hele leuke webshop met mooie spullen. Neem eens een kijkje, mocht je dat nog niet gedaan hebben! http://www.enchantra.eu/

Ik had eerder wat Sleek producten gekocht, maar het Curacao Eyeshadow Palette kon ik niet weerstaan! Dus heb ik me maar overgegeven en het Palette gekocht :)

Wat een beauty he?


Wat heb ik gebruikt:
* Sleek Curacao Eyeshadow Palette
* Rimmel London Building Volume Mascara
* Urban Decay 27/4 Glide On Eyepencil in Zero
* Coastel Scents Gelliner in Black
* M.A.C. Spiced Chocolate Eyeshadow Quad (Spiced Chocolate voor mijn wenkbrauwen).

De kleuren waar een rode vlinder op staat, heb ik gebruikt.


In een volgend artikel plaats ik meer productfoto's.
Op naar de EOTD!






Ik heb nog een heleboel foto's, maar deze kwamen er het beste uit zeg maar. Ik ben zeker van plan om meer EOTD's te maken met dit palette, want het is een veelzijdig palette, met hele mooie kleuren!

Zijn jullie al verkocht aan dit palette?

Thanks for stopping by!

Liefs,
Wanncha.

6 opmerkingen: