Contact

vrijdag 22 juli 2011

Eerste winactie van Makeup By Wanncha

Vandaag mijn eerste winactie, ik vind het echt spannend en erg leuk om mijn eerste winactie op make-up by wanncha te doen!

Er zijn twee prijsjes te winnen.
Wat zit er in prijs 1:
* M.A.C. 3D Glass in #Synched Up
* Eyeko Glitter Liquid Liner
* Everyday Minerals Multi-Intensive Concealer (mini)
* Everyday Minerals Fair Demi-Matte Foundation (mini)
* Everyday Minerals Golden Fair Semi-Matte Foundation (mini)
* Everyday Minerals Sunkissed Fair Original Glo Foundation (mini)


Wat zit er in prijs 2:
* 2True Eyeshadow Dazzlers #13
* Douglas Lip Gloss in Pink
* Gerard Binard Lipgloss


Wat moet je doen om te winnen:

1) Volg mijn blog via Google Friend Account.
2) Volg mij op twitter.
3) Wat zie je graag op mijn blog? Dat kun je vertellen in een comment!

That's all.
Deze winactie duurt tot vrijdag 29 juli.

De leukste comment, waar ik echt iets aan heb om toe te voegen aan mijn blog krijgt de eerste prijs. En de daarna leukste krijgt prijs twee!

Liefs,
Wanncha!

21 opmerkingen:

  1. Ik zou graag op je site terug zien: een overzicht met categorieën waarin de artikelen zitten.
    Een blogarchief is ook leuk maar minder handig als je ergens naar op zoek bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kim, Ik moet even bekijken hoe ik dat doe met blogger. Ga ik even googlen, thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meid!
    wat een leuk initiatief dat je een winactie houdt!
    Ik volg je nu op twitter @xNadiaBbii alsook via GFC!

    echt superleuke prijzen! vooral die mac lipgloss!

    nou wat ik van je blog vind?
    ik ken je dus maar erg recent,
    maar eerst en vooral leuke header + lay-out!
    je artikeltjes zijn goed gekozen qua onderwerp & zijn zeel vlot geschreven.

    Het leest makkelijk en zo leer ik nog eens wat bij.

    Je hebt me volledig overtuigd om je te blijven volgen, en dat zal ik dan ook blijven doen!

    Doe zo verder
    enne ... spannend! ♥

    liefs Nadia S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Nadia, wat leuk dat je me volgt en bedankt voor je leuke comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!

    1) Volg mijn blog via Google Friend Account. - Check! :)
    2) Volg mij op twitter. - Vandaag gedaan! Echoe69 :)
    3) Wat zie je graag op mijn blog? Dat kun je vertellen in een comment! - Ik hou erg van hauls met daaraan later gekoppeld een review van de producten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Claudia, Bedankt voor je deelname! En bedankt voor je comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Hai!

    Leuke actie! Ik doe graag mee! :)

    Ik volg je vanaf nu (yay! Nieuwe follower!! ;) Hihi!) via GFC onder de naam Natje_9999, op Bloglovin én op Twitter onder de naam @Natje_9999.

    Over je blogje: je bent leuk bezig hoor (natuurlijk! ;)) maar ik vind persoonlijk je layout niet zo mooi... Dat is natuurlijk wel mijn persoonlijke mening. Verder misschien wat meer afwisseling? Want ik zie dat je veel over dezelfde merken blogt. Wat afwisseling is altijd leuk natuurlijk en je trekt zo ook een afwisselender followerspubliek denk ik...

    Just some thoughts... ;)
    Hopelijk heb je er wat aan! :)

    Liefs,
    Nathalie
    http://www.barbieliciousbeauty.blogspot.com
    barbiepoppeke9999@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Natje, bedankt voor je comment, leuk dat je meedoet! Wat voor idee heb je dan bijvoorbeeld voor de layout? Tips zijn welkom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gedaan! :)
    Ik heb voor mijn eigen blogje een layout gezocht via Google (blogger layouts of zo intypen) en mijn header heb ik zelf gemaakt. Zoals ik net zei, het is natuurlijk persoonlijke mening, maar die ietswat transparante layout is niet zo mijn ding. Maar het is volledig up to you welke layout je gebruikt, het is jouw blogje he! :)

    Verder vind ik dat je erg goed bezig bent hoor! Je hebt een leuke schrijfstijl en je blogje leest vlot en goed. Ook niet onbelangrijk! :)
    En je schrijft wel dikwijls over Sleek, maar het is dan ook een goed product denk ik (ik heb zelfs nog niets van Sleek en moet daar dringend eens verandering in brengen! :D) en je post zijn leuk om te lezen! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Natje, bedankt weer voor je comment :) Ik ben inderdaad nog een beetje aan het rommelen met mijn layout. Hiervoor had ik een witte layout, en nu deze, is weer iets anders. Maar bedankt for yout thought! :)

    Liefs,
    Wanncha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi!
    ik doe graag mee aan je winactie! :)
    ik volg je op twitter en GFC onder de naam; Deboraap.
    Ik heb je winactie ook even geretweet, mijn twitternaam is; DivaDeborahBlog.
    ik volg je ook op bloglovin en heb je berichtje even geliked!

    Zo, hehe..
    haha, wat ik graag op jou blog wil zien.. goh, ik denk altijd; 'eten wat de pot schaft..' haha!
    maar ik zou graag wat dingen willen zien die wat persoonlijker zijn, meer ook over Jou al persoon.. ik vind het leuk om je te leren kennen en waarom je op je blog schrijft over make up enzovoort...
    Verder vind ik je blog echt heel erg leuk!
    en ik hoop dat je ook eens een kijkje neemt op die van mij!

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Diva Deborah, Bedankt voor je comment!
    Ik ga nu op dit moment een kijkje nemen op jouw blog :D

    Liefs,
    Wanncha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben een nieuwe volger dus ik weet nog niet veel over je blog.. Misschien is een rustigere layout & een ander comment systeem handiger en overzichtelijker. Verder lijkt je blog me erg leuk, je foto's zijn erg mooi & spreekt het me erg aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Mariel, dankjewel voor je comment!
    And for your thought! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief van je maar ik doe niet mee. Succes iederen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee!
    Ik volg je op GFC en twitter (ik ben suusxxx97)!

    Ik vind vooral je nailarts echt super mooi!
    En je EOTD's zij ook altijd super tof.

    Naar deze posts kijk ik dan ook het meest.
    En dan proberen om het na te maken!
    Ik krijg altijd inspiratie van jou!

    En volgens mij schrijf je ook voornamelijk over niet al te dure producten.
    Natuurlijk ook wel eens een wat duurder product, maar zo is het ook leuk om te lezen dat je met budget producten ook mooi eruit kan zien!

    xLiefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Dhini, Misschien een andere keer?

    Liefs,
    Wanncha!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Suzanne, bedankt voor je comment :)
    Ik heb ook wel wat duurdere producten. Ik zal mn stash eens nakijken :)

    Liefs,
    Wanncha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh leuk ik volg je op Bloglovin, GFC (polishgloss) en op twitter :)

    Ik ken je blog niet heel goed, maar ik zag dat je mooie nail arts maakt! dus misschien meer Nail art. en een andere commentsysteem?
    En je layout en header zijn wel mooi maar misschien moet je je header wat groter maken? zodat het eruit springt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @Sanja, bedankt voor je comment.
    En leuk dat je meedoet met de winactie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En de winnaars zijn: *tromgeroffel*
    Nadia! Gefeliciteerd, jij wint prijs 1!
    &
    Kim! Gefeliciteerd jij wint prijs 2!
    Mail je gegevens naar makeupbywanncha@hotmail.com Dan stuur ik je prijs zo snel mogelijk op!
    Hou mijn blog in de gaten, binnekort volgt er weer een winactie!
    Alle deelnemers bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen