Contact

woensdag 20 juli 2011

Review and swatches Clinique Chubby Stick



Ik heb de Clinique Chubby Stick in # 06 Woppn' Watermelon al een tijdje in huis, maar nog niet over geschreven. Ik zag de reclame een tijd terug op de televisie en ik was meteen verkocht!
Ik heb gekozen voor # 06 Woppin' Watermelon omdat ik gek ben op watermelon. Ik vind ze super lekker smaken en het ruikt zo lekker zoet, maar ook fris!


Deze sticks zijn te krijgen in de volgende kleuren: Woppin' Watermelon, Whole Lotta Honey, Super Strawberry, Mega Melon, Graped-up en Chunky Cherry! Er zit 3 gram product in en de Clinique Chubby Sticks kosten €16,45 per stuk.


Als je de Stick ziet zou je denken dat het een lipliner is. Het idee van een potlood, maar dan een lipbalm/lipstick! Wie wilt dat nou niet? Handig toch? Ik vind het product handig in gebruik. En aan de onderkant van de stick kun je draaien, dan komt de stick weer een stukje omhoog.


Ik vind de Clinique Chubby Stick erg fijn in gebruik. Het smeert goed uit, en er zit geen vies smaakje aan. Het geeft een mooi kleurtje aan je lippen en het verzorgt je lippen ook nog eens.
Perfect toch?

(zonder flits)

(met flits)
(zonder flits)

(met flits)

Hebben jullie al een Chubby stick in huis? Zo niet, en ben je op zoek naar een lipbalm die verzorgt en je lippen een mooi kleurtje geeft, ga dan eens een kijkje nemen bij onder andere de Douglas of de Ici Paris.

Fijne avond!

4 opmerkingen:

  1. Ik ben groot fan van de chubby sticks, geweldig!! Deze had ik vandaag op (nou jaaa!) en ik doe er soms nog een glossje overheen (vandaag een vit. C lip smoothie, ook van Clinique). Ik heb ook een felrode, hierdoor kon ik een beetje wennen aan het dragen van fellere lipsticks ;)

    Mooie swatch trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sandra, wat leuk dat je een reactie plaatst :)
    Nou ja zeg, wat toevallig! Bedankt he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze erg mooi maar neem ze steeds niet mee vanwege de prijs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Madelon, thanks voor je reactie!
    Ja, dat kan ik me enigzins wel voorstellen, misschien komt er eens een actie dat je er toch een koopt ;)

    BeantwoordenVerwijderen