Contact

vrijdag 29 juli 2011

De winnaars zijn.................

Vandaag maak ik de twee winnaars bekend, die iets gewonnen hebben met mijn eerste winactie.

Wat kon je winnen:
Prijs 1:
* M.A.C. 3D Glass in #Synched Up
* Eyeko Glitter Liquid Liner
* Everyday Minerals Multi-Intensive Concealer (mini)
* Everyday Minerals Fair Demi-Matte Foundation (mini)
* Everyday Minerals Golden Fair Semi-Matte Foundation (mini)
* Everyday Minerals Sunkissed Fair Original Glo Foundation (mini)

Prijs 2:
* 2True Eyeshadow Dazzlers #13
* Douglas Lip Gloss in Pink
* Gerard Binard Lipgloss

En de winnaars zijn *tromgeroffel*
Nadi! Gefeliciteerd, jij hebt de eerste prijs gewonnen!
Kim! Gefeliciteerd, jij hebt de tweede prijs gewonnen!

Lieve meiden, mail je gegevens naar makeupbywanncha@hotmail.com dan stuur ik je prijs zo snel mogelijk naar je op!

Ik wil alle deelnemers bedanken voor het meedoen met mijn eerste winactie!
En er volgt binnekort een tweede winactie. Dus hou mijn blog in de gaten!

Liefs,
Wanncha

3 opmerkingen: