Contact

zondag 24 juli 2011

NOTD MNY # 557


Vandaag een NOTD van het merk MNY, het kleine zusje van Maybelline New York.
Jullie kennen het merk vast wel, en hebben er vast ook wel iets van. Ik heb meerde spulletjes van dit merk, maar vandaag staat een mooi paars nagellak centraal!


De kleur is # 557 en is een mooie donkerpaarse metallic kleur. Er zitten mooie subtiele glitters in.
Dit was een kleurtje die ik moest hebben. Toen ik ging kijken bij de Etos (daar kun je deze mooie nagellakjes kopen) was ik meteen verkocht toen ik dit mooie lakje zag.


Deze nagellak kost €2,49. In de flesjes zitten 7ml product.


Het nagellakje lakt erg fijn, en met 2 laagjes heb je een mooi resultaat. Ik vind dit lakje echt een aanrader. Heb je nog geen nagellakje van MNY en ben je op zoek naar een mooi kleurtje wat goed lakt. Dan zou ik zeker een kijkje nemen bij een Etos Filiaal!


MNY heeft ook nog een hele leuke website, waar je zeker een kijkje moet gaan nemen.


Thanks for stopping.
See you at the next blog!

Liefs,
Wanncha!

2 opmerkingen: