Contact

vrijdag 8 juli 2011

FOTD Sleek Good Girl Eyeshadow Palette

Hallo allemaal.

Vandaag een beloofde artikel met een EOTD (Eyes Of The Day) met het Sleek I-Divine Palette Good Girl.

Ik heb dit oogschaduw palet bij een ebay verkoper gekocht namelijk: ujrai123
Deze verkoper heeft veel Sleek I-Divine Palettes, dus neem een kijkje als je wilt.

Wat heb ik gebruikt:
MUFE (Make Up For Ever) Aqua Cream in shade 16
Rimmel London Lash Building Mascara
Sleek I-Divine Good Girl Palette
Sleek I-Divine Safari Palette
Etos eyeliner in zwart
Active eyepencil Brown.

En hier mijn look:

Bedankt voor het kijken, en nog een hele fijne middag!

Liefs,
Wanncha.

6 opmerkingen:

  1. Ik zou zelf zulke kleurtjes niet zo snel dragen maar de look die je gemaakt heb vind ik echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat een mooie look en wow jij bent goed in blenden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Myrna, Bedankt! Leuk dat je hebt gereageerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Sandra, hey wat leuk dat je een berichtje hebt geplaatst. Thanks for the compliment :)

    BeantwoordenVerwijderen