Contact

dinsdag 2 november 2010

Winnen: 1 van de 3 Catrice prijzen


Ik zag op twitter een link naar een leuke winactie die ik jullie wil laten zien, dus hier komt 'ie!
Wat kun je winnen, 1 van de 3 Catrice prijzen!

1e prijs: Bestaat uit: Expect the Unexpected Glossy Lipstick C01 – Tickled Pink, Eyebrow set, Lash Plus mascara, Eyeshadow mono 220 The Violent Violet en een Powder Brush.

2e prijs: Bestaat uit: Eyeshadow duo 020 Missing: Jack & Rose, Better Than Waterproof Mascara, Lip Appeal 020 First Kiss

3e prijs:
Bestaat uit: Eyeshadow mono 070 Mr Copper’s Fields, 170 I Scream Peach en de Matte Topcoat
Wat moet je doen?
Ik heb op mijn blog 3 van deze tasjes verstopt in drie random posts, dit kunnen dus oude posts zijn maar ook nieuwe!

• Jullie moeten deze zoeken en van alle drie de artikelen de link naar mij op b3autytas+winactie@gmail.com mailen.

• Mij volgen op Bloglovin en mail een screenshotje ervan dat je me volgt .
En heb je twitter en/of een eigen blog dan kan je op deze manier een extra kans verdienen:
• mij op Twitter volgen en dit bericht retweeten: Catrice Winactie bij @beautytas! Win een van de 3 prijzenpakketten!! http://bit.ly/dBSrNM

• Post een blogpost op jouw blog over mijn winactie en gebruik dit plaatje (niet hotlinken):
Maak je ook gebruik van de laatste twee opties geef dan ook een linkje in je mail naar je status/blog! Hier staat beschreven hoe je je status link bij twitter kan krijgen: twitterstatus

Oh en de winactie loopt tot 7 November 2010 23:59 en is open voor zowel Nederland als Belgiƫ! 8 November 2010 zal ik de winnaars bekend maken.
en doe mee!

2 opmerkingen: