Contact

maandag 1 november 2010

NOTD - M Nailpolish # 73

Vandaag een NOTD van het merk M in # 73.

Ik heb eerder in een artikel geschreven over het andere M nagellakje in # 62 die ik op een braderie gekocht had. Ook deze nagellak heb ik daar gekocht. Dit is een heel ander kleurtje dan #62. Ik vind dit kleurtje meer iets voor de zomer en lente, en dat andere lakje vind ik echt iets voor de herst, voor deze donkere dagen.

Maar nu verder over dit lakje. Het is een heel subtiel licht roze lakje met glitters erin. Ik vind het echt een heel mooi lakje, en ik ben blij dat ik het lakje gekocht heb.

Het gaat om het linker nagellakje.

Deze nagellak heeft dus geen naam, maar een nummer. Enigzins vind ik dat wel jammer, want ik vind het wel leuk als een nagellak een naam heeft. Dat heeft gewoon iets vind ik.

In het flesje zit 14 ml product, meer als in het flesje van de rode nagellak.

Daar zit 13 ml product in.

Hier kun je de kleur beter zien.

Hier dan de swatches:



Deze foto's zijn genomen in het daglicht.




Deze foto's zijn met een flits genomen.

Wat vinden jullie van het kleurtje? Gaan jullie meer voor het subtiele kleurtje of toch meer voor heftige kleuren?

Bedankt voor het langskomen!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleur niet echt mooi. Te licht. Die andere lijkt mij wel een mooie kleur. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen