Contact

maandag 22 november 2010

Review en testing Konad cleanpad and holder and cleanpad remover.

Hallo allemaal.

Enchantra heeft mij wat gestuurd om uit te testen. Ik mag het volgende testen:

Konad cleanpad en holder en cleanpad remover. Voor de mensen die Konad Nailart gebruiken,
is dit heel erg handig.



Dit is de Konad cleanpad en holder.

Dit is de Konad Cleanpad Remover.

Dit zegt Enchantra er zelf over:

Als je tevreden bent over de imageplateholder dan ben je weg van de cleanpad & holder.Dit nieuwe product in het assortiment van Konad Nailart is een echte aanvulling, zowel voor de ervaren gebruiker als voor nieuwe gebruikers.

De cleanpad & holder zorgt er niet alleen voor dat je imageplate gemakkelijk te gebruiken is, ook schoon werken was nog nooit zo gemakkelijk dankzij het unieke ontwerp!

Bestel ook de cleanpad remover mee om optimaal gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden die de cleanpad & holder biedt.

Hoe gebruik je het:

Druppel wat van de Konad Cleanpad Remover op het sponsje. Pak dan met de pincet het sponsje vast en beweeg met het sponsje over het gebruike Konad Imageplate. Zie de foto's:










Ik vind het een fijn product op te gebruiken. Door de speciale Konad Cleanpad Remover wordt de Imageplate goed schoon, en je kan het meteen erna weer gebruiken.

En minpuntje vind ik zelf, dat ik niet goed kan werken met het pincet. Ik drukte te hard, waardoor de pincet door het sponsje heenging. Maar verder vind ik het een fijn product.

Ik hoop dat jullie nu meer afweten van deze Konad Nailart accessoire. Enchantra, bedankt dat ik dit product mocht uittesten! Ik ga het zeker vaker gebruiken!

Fijne dag!

Liefs Wanncha!

2 opmerkingen: