Contact

maandag 1 november 2010

Shoplog Boozyshop Bestelling

Een tijdje geleden heb ik een aantal nagellakjes gekocht in de webshop van Boozyshop.

Voor diegene die deze webshop nog niet kennen, ik zou dan maar snel een kijkje gaan nemen.
De link naar de webshop is: http://www.boozyshop.nl/
Het is een hele leuke webshop met een goede service.

Ik heb zes L.A. Girl Rockstar lakjes gekocht. Ik heb er nog geen swatches van, maar die komen wel later in een volgend artikel.

Welke lakjes heb ik besteld:
* Rockstar- Rockstar - NL130 Addict
* Rockstar- Rockstar - NL123 Super Nova
* Rockstar- Rockstar - NL127 Scandal
* Rockstar- Rockstar - NL131 Punk
* Rockstar- Rockstar - NL120 Live On Stage
* Rockstar- Rockstar - NL121 Double Platinum

En er zit 14ml product in een flesje. Een lakje kost per stuk: €3,99 Wat naar mijn idee geen geld is voor een nagellak!

Hier wat foto's van de flesjes:








Wat zegt Boozyshop er zelf over:

De Rockstar lijn zijn nagellakken met sprankelende kleuren die voorzien zijn van mega glans en sprankelende glitter. Shine en Glitter is de juiste omschrijving van deze lijn. De nagellak bevat Micro Glitters voor een intense look. Voed tegelijk de nagels en blijft langdurig zitten.

Ik heb nog geen nagellak op gehad, dus ik weet niet hoe de kwaliteit is. Maar de kleurtjes vind ik er zo al erg leuk uit zien!

Hebben jullie deze nagellakjes in jullie bezit?

Welke kleur is jouw favoriet?

4 opmerkingen:

  1. Wow! Ik heb nog niets van LA-Girl, maar dit ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Mien, Thanks! Het zijn echt mooie kleurtjes.
    De swatches volgen later...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love NL127. Die lijkt mij echt heel mooi. Leuke lakjes dus. Ik wou laatst ook wat bestellen daar. Maar toen kwam ik toch weer op zoeva.de uit. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Kalypso. Zoeva.de is ook een hele leuke webshop. Maar als je kan moet je echt eens winkelen op boozyshop!

    BeantwoordenVerwijderen