Contact

maandag 1 november 2010

NOTD - M Nailpolish # 62

Vandaag een NOTD = Nails Of The Day!

Een tijdje terug ging ik met mijn moeder naar een braderie. En dan was erg gezellig. Ik ben daar altijd wel voor in. Zo'n lange rij met kraampjes afstruimen :)

En maar goed dat ik ben gegaan, want er stond een mevrouw met hele mooie nagellakjes en nailart. Dus helemaal in mijn straatje! Ik heb van die mevrouw een aantal spulletjes gekocht.
En vandaag laat ik een van de nagellakken zien, namelijk # 62 van het merk M.
Ik heb dit merk eigenlijk maar een keer gezien, maar dat is zeker een aantal jaren gelezen.

Het gaat het rechter nagelakjes.
Het is een donker rode kleur met subtiele glitters erin. Ik vind het echt een kleurtje voor deze donkere dagen.
Hier kun je de kleur wat beter zien.
Dan nu de swatches:
Met flits.

In het daglicht. Het is hier somber weer, dus de kleur komt niet mooi overeen dan de werkelijkheid vind ik. Maarja, niets aan te doen. Zo is het weer hier in Nederland nou eenmaal ;)
Wat vinden jullie van het kleurtje? Is het een kleur dat jullie zelf zouden dragen?
Bedankt voor het kijken!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kleur. Ik zou hem zeker dragen. In het daglicht ziet er inderdaad heel apart uit. Maar ik vind hem wel oke.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kalypso, Thanks! Leuk om te horen wat je ervan vindt.

    BeantwoordenVerwijderen