Contact

zondag 12 september 2010

Swatches Gosh Velvet Touch Lipsticks

Hallo allemaal.

Deze drie Gosh Velvet Touch Lipsticks heb ik nu een tijdje in huis. Maar ik had er nog geen swatches online gezet. Dus bij deze :) Ik heb de volgende drie kleuren:
1) # 134 Darling
2) # 63 Sunset
3) # 108 Cute


En dit zijn de swatches:


Ik vind het hele mooie kleurtjes. En ze smeren goed uit!
Hebben jullie Gosh Velvet Touch Lipsticks in jullie bezit? En wat vinden jullie daarvan?
Let me know ;)
Fijne avond!
XXX Wanncha

6 opmerkingen:

  1. @ Kellytjekel, Darling is inderdaad een hele mooie kleur. Thnx voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Darling heb ik ook, is één van m'n favo lipsticks :)

    Cute ken ik niet...heb je die via Strawberrynet gekocht misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Suzy, Darling is inderdaad een hele mooie kleur! Ik heb Cute gewoon bij de kruidvat gekocht. Liefs Wanncha

    BeantwoordenVerwijderen