Contact

zondag 12 september 2010

Review Beauty Blender from Pro Make Up Store

Hallo allemaal.

Ik heb de Beauty Blender met de winactie van Monique, ProMakeUpStore gewonnen. Ik heb de Beauty Blender vandaag uitgeprobeerd, en ik moet zeggen dat het erg wennen is. Ik ben gewend om met een brush te werken, en dan is foundation opbrengen met een Beauty Blender wel heel wat anders. Ik heb het product dus nog maar 1 keer gebruikt, maar ik vond de foundation wel mooi zitten. Ik moet dus nog de handigheid krijgen in het aanbrengen van de foundation. En waar ik ook nog de handigheid in moet krijgen is de Beauty Blender schoonmaken. Maar ik denk naarmate ik het vaker gebruik, dat het wel beter gaat. Hier een foto:


Ik zal de Beauty Blender vaker gebruiken, en dan zal ik nog eens een blogpost erover maken.
Kijken wat mijn ervaringen dan zijn, maar ik denk dat ik het alleen maar fijner ga vinden.



Ik wil Monique van ProMakeUpStore heel hartelijk bedanken voor het toesturen van de
Beauty Blender. Monique heeft ook een geweldige webshop waar je zeker een kijkje 'moet' gaan nemen. Ze verkoopt geweldige spullen! De link naar haar webwinkel is: www.promakeupstore.com
Bedankt voor het langskomen en nog een fijne nacht.
XXX Wanncha!

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, ik ben benieuwd. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kalypso, bedankt voor je reactie! :)
    Liefs Wanncha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Wendy,
    Dankjewel voor je review! :)
    Als je meer wilt weten over hoe de Blender te gebruiken, kun je kijken op www.beautyblender.net en dan rechtsboven op "video's" klikken. Daar staan een paar tutorials die handig zijn ;)

    Liefs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Monique, Hai, bedankt voor je reactie en de link. Ik zal op die link kijken, thnx.
    Groetjes Wanncha

    BeantwoordenVerwijderen