Contact

maandag 20 september 2010

China Glaze Awakening Halloween Collection Swatches


Hallo lieve lezers.
Ik bekijk vaak de producten in de webshop van enchantra. Daar zijn hele mooie producten te vinden. Het komt dan bij mij ook vaak voor dat ik producten in het winkelmandje stop en dan even later weer iets leuks zie. Wat ik dus ook wil hebben. En dan ga ik in mijn winkelmandje kijken, en dan zitten er natuurlijk veel te veel producten in het winkelmandje, dat ik een ander product verwijder. En zo blijf je bezig he ;)
Maar uiteindelijk heb ik een keuze kunnen maken tussen al dat moois. Namelijk de China Glaze Awakening Collectie, en wat Orly Cosmic FX nagellakjes. Maar dit artikel gaat over de China Glaze Awakening Collectie. De verpakking alleen al is geweldig.
Naast de drie prachtige lakjes, zit er ook een Fast Forward Topcoat bij. Die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Gezien de naam, zal het een sneldrogende topcoat zijn :) Deuh haha :)
Het zijn allemaal lakjes met glitters erin.
Dit is China Glaze Awakening, Mummy May I (zonder flits). Een donkerpaars lakje, met lichte paarse glitters erin.
Een swatch van China Glaze Awakening, Mummy May I (met flits).
Dit is Zombie Zest (zonder flits). Een mosgroen lakje met mooie gouden glitters erin.
Hier een swatch van China Glaze Awakening, Ick-A-Bod-Y (zonder flits).

China Glaze Awakening, Ick-A-Bod-Y (zonder flits). Een donker nagellakje met oranje/gouden glitters.
Ik heb alle lakjes twee keer aangebracht. Zodat de nagellak goed dekte. Toen ik de lakjes een keer had aangebracht, zag je wat strepen dus vandaar heb ik er nog een laagje opgedaan.
Mijn favorieten zijn Mummy May I en Ick-A-Bod-Y. Dit zijn echt mooie kleurtjes voor de donkere dagen.
Ik heb deze collectie gekocht in de webshop van enchantra. De link naar de webshop is:
Als je van mooie beautyproducten houdt, dan moet je zeker een kijkje gaan nemen in de webshop. Dus ik zou zeggen check it out! Enchantra is ook te vinden op twitter.
Zijn jullie net als ik ook in love met de China Glaze Awakening Collectie?

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Liefs Wanncha!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben weg van dat mosgroene lakje. Heel mooi. En de shimmers in deze lakjes zijn amazing. Mooi hoor. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen