Contact

zondag 5 september 2010

Hema Jip en Janneke o.a. Make-up

Hallo allemaal.

Ik heb laatst wat Jip en Janneke makeupjes gekocht, namelijk de nagellak in Pink, de lipgloss in Light Pink, een make-up tasje en een doos. Zie foto:


En op de volgende twee foto's zie je swatches van de nagellak:



En dit is een swatch van de lipgloss in Light Pink:


Leuk he? Ik vind het zo schattig, misschien ga ik er nog meer van halen.
Ik vind het nagellak kleurtje erg mooi, en ik vind 'm goed dekken. Heb mijn nagels op de foto maar een keer gelakt. Het lipglosje vind ik ook mooi, maar ik vind het jammer dat als ik het op mijn lippen doe, veel erop moet doen wil het te zien zijn. Maar voor die prijs, mag ik niet klagen ;)
Kortom, ik vind het hele fijne spulletjes.
Hebben jullie ook wat hiervan gekocht?

XXX
Wanncha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten