Contact

dinsdag 22 november 2011

EOTD with Sugarpill cosmetics



Hallo allemaal!

Vandaag laat ik een EOTD (Eyes Of The Day) zien met een prachtig merk wat ik pas ontdekt heb, namelijk: Sugarpill! Van dit merk heb ik een Loose Eyeshadow gekocht in de kleur Decora.

Ik heb deze oogschaduw gekocht bij de leuke webshop: Enchantra. Bij Enchantra betaal je €11,99 voor een oogschaduw. Enchantra heeft een hele goede service en verzenden heel snel. Als je deze webshop nog niet kent, zou ik zeker een kijkje nemen.

Maar je kunt het ook bestellen via de originele website van Sugarpill. Ze verzenden internationaal en je kunt daar betalen met o.a. paypal. Als je een order plaats van $75,- dan wordt je pakketje gratis verzonden. Wil je hier meer over weten neem dan een kijkje op de website van Sugarpill.

Decora is een hele mooie roze kleur, waar ik toen ik een swatch zag direct verliefd op werd. Daarom ook mijn keuze om deze kleur uit te kiezen. Decora is een mooie roze kleur met zilvere en gouden glitters erin. De oogschaduw heb ik gebruikt met de oogschaduw basis: Too Faced Eyeshadow Insurance.

Ik heb voor dit moment maar een kleur gekocht. Maar ik weet zeker dat er meerdere gaan volgen. Benieuwd naar de EOTD, kijk dan snel verder.






Wat heb ik gebruikt:

* Too Faced Eyeshadow Insurance
* Sugarpill Loose Eyeshadow in Decora
* M.A.C. Spiced Chocolate
* Rimmel London Volume Mascara

Bedankt voor het kijken!

Liefs,
Wendy

4 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie kleur die je goed staat!
    groetjes LindaB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur! Ik ken het merk persoonlijk niet maar hoor er wel veel goeds over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Peggy, thanks. Ik hoorde ook veel goeds erover en besloot daarom iets ervan uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen