Contact

dinsdag 24 augustus 2010

Two makeup looks from me

Hallo allemaal.

Hier twee makeup looks die ik heb gedaan. Ik vergeet bijna altijd een foto te maken van welke producten ik gebruik. Ik weet bij deze makeup looks niet welke producten ik heb gebruikt. Ik zal de volgende keer proberen om het te vermelden.
Hello everyone.

Here a few makeup looks I have done. I forget many times to make a picture of the products I use. By these makeup looks, I don't know wich product I used.
I will try to put the products next time on my blog.

I do remember that I used the M.A.C. Photorealism Quad:


The other look:


Bedankt voor het kijken!
Doeg!
Thanks for watching!
Bye!














2 opmerkingen:

  1. Ik vind die eerste echt mooi. Die 2de is een beetje apart. Ik kan de kleuren niet goed thuisbrengen bij de 2de. Het kan wel heel mooi zijn. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Kalypso, Dankje. Ik moest eerlijk gezegd ook wennen aan de 2de look. Maar vond het toch wel mooi. Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen