Contact

dinsdag 24 augustus 2010

Haul Etos aankoopjes

Hallo allemaal.

Ik was laatst in de etos en daar heb ik wat spulletjes gekocht:
Etos Eyeshadow Mouse in Moss Green.
De witte en de roze had ik al een vorige keer gekocht.
En Pigments in paars en goud.



Hier volgen de swatches van de Etos Pigments:

zonder flits


En hier de swatches van de Eyeshadow Mousses:

zonder flits

Ik vind het allemaal fijne spulletjes. Het smeert goed uit, en het is erg gepigmenteerd. Ik vind het echt een aanrader, en voor het geld hoef je het niet te laten.

Bedankt voor het kijken.
Fijne middag nog!

Liefs Wanncha!

9 opmerkingen:

  1. Nice review. Leuke spullentjes hoor. En dat voor het etos merk zelf. Bedankt voor de review.

    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Amber, Thnx het zijn zeker fijne spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Kalypso, Thnx! Graag gedaan, ja het hoeft niet altijd duur te zijn wil iets goed zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat ziet er goed uit zeg de Etos spullen.
    Leuke blog,
    Ik volg je, volg je me terug?
    http://beautyblogt.blogspot.com/

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Tatjana. Bedankt voor je reactie!
    Leuk dat je mijn blog volgt, ik zou de jouwe ook volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen