Contact

maandag 30 augustus 2010

Haul and review Collistar Cosmetics

Hallo allemaal.

Ik wil jullie mijn collectie Collistar laten zien, die ik tot nu toe heb. Het eerste product is mijn nieuwste aankoop van Collistar, namelijk Collistar Alchemy Eyeshadow in Bright #3. En het paletje ziet er zo uit:

Ik vind het hele mooie kleurtjes. Ik vind de kleuren zacht en gepigmenteerd. Ik heb de kleuren opgebracht zonder basis.
Hier zijn de swatches:





Het tweede product is de Collistar Supergloss #18 cristallo, met flakes erin. En het derde product is een Hightlither All Over.
Ik vind beide producten erg fijn. De lipgloss schitterd erg mooi, omdat er van die mooie flakes inzitten. En ik vind de Hightlighter mooi subtiel. Het geeft zeker wel kleur af, maar de kleur is niet te goud.



Hier zijn de swatches:

(zonder flits).

(met flits).

De laatste vier producten zijn verschillende soorten oogschaduw, namelijk:
* Collistar Wet and Dry Double Effect Eyeshadow in #3, mooie roze tinten.
* Collistar Wet and Dry Double Effect Eyeshadow in #21 Ardesia Rosa.
* Collistar Eyeshadow Luminous Powder in #3.
* Collistar Lurex Pearl Powder in #3 Acqua/argento

Ik vind alle vier de kleuren erg mooi. Het zijn zachte pastel kleuren, maar wel gepigmenteerd.
Hier zijn de swatches:

(Gemaakt in het zonlicht).




Dit waren al mijn spulletjes die ik in mijn bezit heb van het merk Collistar. Ik vind het een heel fijn make-up merk. En ik ga zeker meer hiervan kopen. Je kunt dit make-up merk o.a. kopen in de Douglas of Etos.
Bedankt voor het kijken. Graag tot zien op mijn forum!
Ik heb ook twitter, mijn naam is daar wanncha.
Doei!

6 opmerkingen:

  1. Gaaf dat collistar palletje. Ik heb dat palletje ook maar dan in naturel kleurtjes (staat op m'n blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ kellytjekel, Mooi he? Ben er helemaal blij mee. Ga ik gauw een kijkje nemen op jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja echt mooi hoor! Maar ook de lipgloss met flakes! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave collectie. Heel mooi. Bedankt voor de swatches. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Kalypso, Hey meis, thnx!
    Bedankt voor je lieve reactie!

    BeantwoordenVerwijderen