Contact

zondag 1 januari 2012

Week 52 december 2011

Ik ben gek op de kerstsfeer. Al die lichtjes en kaarsjes, ja dat doet mij wel wat.
De huiskamer is dus voorzien van allemaal kaarsen en lichtjes. Ik vind dat echt sfeervol, ik kan er niets aan doen ;)


En ja kaarsen kunnen natuurlijk niet ontbreken. Voor versiering heb ik in mijn ''kaarsenbak'' wat paarse kerstballen gedaan. Vond dat eigenlijk wel leuk staan :)


Eerste kerstdag heb ik bij mijn zus en dr man thuis gevierd, met mijn ouders, mijn vriend en mijn neefje. Zijn eerste kerst, echt schattig :) Mijn zus en ik hebben allerlei gerechten gemaakt voor een koud en warm buffet. Zo was er o.a. stokbrood met eigengemaakte kruidenboter, balletjes gehakt in tomatensaus, kip in sate, garnalen cocktail, hammousse en nog veel meer.
Kortom, we hebben lekker gesmuld. En uiteraard, was er ook iets zoetigs om te nuttigen.
Mijn zus had muffins gemaakt, en ik had voor de eerste keer brownies gemaakt.


Tweede kerstdag ben ik samen met mijn vriend naar zijn broer geweest. Zijn ouders waren er ook. En daar hebben we met zn allen tweede kerstdag gevierd. En ook dat was erg gezellig.
We hebben ook erg lekker gegeten, en zie hier de mooie gedekte tafel:



Een goede collega kwam langs, en zij bracht een mooie bos witte tulpen mee. Ik ben echt gek op bloemen en vind het dus zeker leuk als ik een bloemetje krijg.


Zijn jullie de kerstdagen en oud en nieuw goed doorgekomen?

Bedankt voor het langskomen.

Liefs...

2 opmerkingen: