Contact

woensdag 7 december 2011

Sinterkaas avond

Hallo allemaal!

Maandag avond heb ik met mijn familie Sinterklaas gevierd. Dit jaar voor het eerst met suprises en met het bijzijn van mijn neefje Sebastian. Hij maakt het natuurlijk nog niet helemaal mee, hij is pas nog 8 maanden. Maar het was zeker wel gezellig.

We hebben het bij mijn ouders thuis gevierd. Mijn ouders waren natuurlijk erbij, mijn zus met dr man en mn neefje, en mijn vriend en ik.

Er zaten leuke suprises bij. Ik had met de lootjes mijn vader getrokken. Ik heb voor hem van stof een overhemd gemaakt, en daarachter de cadeautjes gestopt. Mijn vriend had mijn zus, en die heeft een zwarte pieten hoofd gemaakt. Mijn vader had mijn zwager, en hij had een houten doos gemaakt en dicht getimmerd :) Mijn zus had mijn moeder, en zijn had een luchtballon gemaakt. Mijn zwager had mijn vriend, en hij heeft gewichten gemaakt van cd's. En mijn moeder had mij, en ik kreeg een sinterklaasje.

Wat heb ik allemaal gekregen:
* Een etagere
* Een taarten receptenboekje
* Een chocolade letter
* Een douglas bon
* Een voorleesboekje over een nijlpaard


Ik ben zeker verwend door sinterklaas, en het was een geslaagde avond.

Hebben jullie Sinterklaas gevierd? En hoe hebben jullie het gevierd?

Bedankt voor het kijken.

Fijne avond!

Liefs,
Wanncha

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke suprises! En wat heb je leuke kado's gehad joh!

    Ik heb het niet echt gevierd maar kreeg wel een lief kadootje: een pinguin voor in de kerstboom :) (spaar ik).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sandra, thanks! Ik ben ook erg blij met de cadeau's! En wat leuk dat je pinguins spaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuke dingen heb je gekregen van sint ;)
    Ik heb ook gevierd en cadeaus ontvangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Dhini, leuk! Wat heb jij gekregen van Sint?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. slofjes en lampjes met bloemetjes voor huis versieren

    BeantwoordenVerwijderen