Contact

dinsdag 28 juni 2011

Winactie Enchantra win €30,- shop tegoed

Winactie Enchantra!

Hallo allemaal!

Enchantra (http://www.enchantra.eu/) een hele leuke webwinkel houdt een hele leuke winactie.

Je kunt op verschillende manieren meedoen!

Ik kwam achter deze winactie, toen ik op de leuke site aan het kijken was van Honeypopland:

Hoe kun je meedoen:

- Maak een leuke collage met producten die je zou kopen als je de €30,- shoptegoed zou winnen en schrijf er een leuk tekstje bij!

OF

Stem voor me op de facebookpagina van Wella Pro Series! Stuur hiervan een printscreen naar mijn email adres die onderaan vermeld staat!

- voor een extra kant tweet je het volgende:

''Stem op @Honeypopland en win een cadeaubon van €30,- Klik hier voor info: http://bit.ly/lfoxi4 ''

- voor een extra kans mag je het ook bekend maken op Facebook of je eigen blog.
- het zou leuk zijn als je me volgde op Bloglovin, Twitter of Facebook (niet verplicht)

Voor meer informatie verwijs ik je naar de website van Honeypopland:

Ik heb ook meegedaan en hier is mijn collage:


Bedankt voor het langskomen, en doe mee met de winactie!

Liefs Wanncha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten