Contact

donderdag 30 december 2010

Afwezigheid blog

Lieve lezers,

Ik heb een tijd geen artikel geplaatst, dit doordat ik een dierbare heb verloren.
Ik heb het heel moeilijk gehad, en dat heb ik nu nog steeds.
Maar hoe moeilijk het ook is, het leven gaat door.
Mijn excuses voor het niet plaatsen van een artikel, ik probeer dit weer op te pakken.
Ik weet even verder niets erover te zeggen, omdat het nog steeds erg moeilijk voor mij is.
Ik wilde jullie dit even laten weten, ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

En ik hoop jullie terug te zien op mijn blog!

Liefs,

Wanncha!

11 opmerkingen:

  1. Je hoeft je daarvoor niet te excuseren hoor, het is heel begrijpelijk dat je daardoor niet wilde bloggen, zouden de meeste wel doen. Wens je heel veel sterkte toe met je verlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje!
    Fijn dat je een berichtje achterlaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar hoef je je zeker niet voor te excuseren, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan bloggen. Ik hoop dat je het verlies een beetje kan verwerken.
    Heel veel sterkte meis !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje Cindy, dat doet me goed.
    Heel lief van je! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @makeupbywanncha Graag gedaan voor het berichtje hoor, wilde dat echt gewoon zeggen :) Bedankt voor je commentaar/reactie op mijn blog, vind ik leuk en waardeer ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Liesewiesje, Graag gedaan, heb ik een blog erbij die ik in de gaten hou! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is heel erg, gecondoleerd meid.
    En natuurlijk is er hier begrip voor.
    Heel veel sterkte.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is heel erg meid.
    Gecondoleerd. Ik wens je heel veel sterkte. Alvast een gezond en fijn 2011 gewenst.
    En natuurlijk is hier begrip voor.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Kalypso, bedankt voor je begrip! En jij ook een gezond en een fijn 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte Wanncha!
    Enneh... Wij hebben echt niet opeens een hekel aan je als je even niks post hoor!
    *Hugz*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Charlotte, dankje meis! Dat doet me goed :)

    BeantwoordenVerwijderen