Contact

zondag 24 oktober 2010

Shoplog Salsa laarzen

Lieve lezers.

Vandaag een artikel over laarzen die ik laatst gekocht heb in Utrecht. Ik heb deze laarzen gekocht op Hoog Catharijne in het leuke winkeltje genaamd Salsa.
Op Hoog Catharijne zijn er twee Salsa winkels. Een van de winkels zit naar de Cosmo, en de andere winkel zit achterin in Hoog Catharijne naast de H&M. Het is een leuke leuke winkel, met leuke kleren, assecoires en dus laarzen.
Hieronder de tas van de winkel:
Er waren nog meer andere laarzen, ik had ook nog naast deze laarzen, en langere variant aangepast. Maar die vond ik niet zo fijn zitten. Daarom heb ik gekozen voor de korte versie.
Wat ik zo leuk vind aan deze laarzen zijn de veters die aan de achterkant van de laars is gestrikt.
Nog een voordeel is dat de laars lekker warm zit, dat is wel nodig met dit weer hier in Nederland.
Een ander voordeel is dat ze heel lekker lopen. Soms als ik een lange tijd op laarzen loop, krijg ik pijn in mijn voeten. Maar daar heb ik met deze laarzen geen last van.
En nadeel vind ik, is dat de veters mits je ze niet goed strikt los kunnen raken en met als gevolg dat de veters over de grond vallen. Maar dat heb je gauw genoeg in de gaten, en dan wordt het strakker vast maken :)
Zonder flits.
Met flits.
Zoals jullie gemerkt hebben is dit een ander soort artikel dan dat ik normaal schrijf. Maar ik dacht misschien is dit ook eens leuk om te laten zien aan mijn lezers. Ik hoor graag wat jullie vinden. So let me know! Vinden jullie het leuk om een shoplog te lezen?
Bedankt voor het langskomen, en nog geen hele fijne avond!
XXX Wanncha!

6 opmerkingen: