Contact

maandag 26 juli 2010

Swatches Rafida Smokey Eyeshadow Quad

Hallo allemaal.

Een tijdje terug kocht ik een eyeshadow quad van het make-up merk Rafida. Ik ken deze make-up lijn verder niet. Maar ik vond het zo'n mooi paletje dat ik het wel moest kopen. Zo ziet het paletje eruit:

Ik vind het hele mooie kleurtjes. Er zitten mooie glitters in, behalve in de zwarte kleur. De kleuren zijn goed te blenden en het zijn mooie kleuren om een smokey make-up look mee te maken. Ik weet niet meer wat ik ervoor heb betaald.
Maar ik heb het paletje bij de Douglas gekocht. Ik ben er heel blij mee, en het is een leuk paletje om een look mee te maken als je bijvoorbeeld uit gaat.

Hier zijn swatches met flits.

Hier zijn swatches zonder flits.

Kennen jullie dit merk, en hebben jullie iets van dit merk in je bezit?

Bedankt voor het kijken en een hele fijne avond.
Groetjes Wanncha!

2 opmerkingen:

  1. Ik ken het niet maar het ziet er best goed uit zeg! Vooral die 2e kleur is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen