Contact

vrijdag 29 april 2011

Reisje naar Duitsland

Hallo allemaal.

Ik zal een weekje afwezig zijn. Ik ga namelijk een weekje op vakantie naar Duitsland.
Het is een camping in het plaatsje Wolfstein. De eigenaren zijn Nederlands, dus dat is lekker makkelijk. Er is ook een website over deze camping, lijkt het je leuk om een kijkje te nemen op de website dan is hier de link: http://www.campingwolfstein.de/



En een reisje naar Duitsland betekent niet alleen van de mooie omgeving genieten maar natuurlijk ook shoppen. Ik ben van plan om te gaan shoppen in Kaiserslautern, daar kun je echt heel leuk winkelen. Winkels die je daar onder andere kunt vinden zijn: DM de duitste drogist en Douglas. En je kunt er natuurlijk mooie oude gebouwen en kerken vinden. Ik heb er heel veel zin in! En ik ben van plan om lekker veel foto's te maken!

We gaan met de auto, en we vertrekken morgenochtend om 05.00 uur. Dus lekker vroeg!
Als ik terug ben in Nederland zal er kort daarna een artikel op mijn blog gepost worden. Ik hoop dat het een leuke post wordt met mooie beautystuff, maar ook met mooie foto's van Duitsland.

Bedankt voor het langskomen!
En allemaal een leuke Koninginnedag gewenst!

Liefs,
Wanncha!

2 opmerkingen:

  1. Dankje!
    Ik ben inmiddels terug. Om half drie vanmiddag waren we weer thuis. Het was erg leuk, er volgen artikels over de reis! :)

    BeantwoordenVerwijderen