Contact

zondag 10 april 2011

NOTD Essence Love This City met Flakies

Hello there!

Ik zat vorige te kijken op www.enchantra.eu en toen zag ik iets heel moois, namelijk Golden Rose Flakies. Normaal zijn ze €5,95 maar nu zijn ze €2,50 En ja, toen was het natuurlijk gedaan! Ik heb een keuze gemaakt uit twee Flakies, namelijk: Golden Rose - Scale # 08 en Golden Rose - Scale # 06. Ik heb natuurlijk al Flakies in huis, maar ach ja je hebt nooit teveel flakies zou ik zeggen ;)


Ik heb eerst een laagje van het roze lakje van Essence I Love Berlin, Love This City over mijn nagels gelakt.


En daaroverheen een laagje van het lakje Golden Rose - Scale # 08. En zo is het resultaat:



www.enchantra.eu is een hele leuke webshop met hele leuke en mooie spulletjes.
En de service is ook echt uitstekend!

Wat vind jij van flakies?
Heb je ze al in je bezig?

Bedankt voor het kijken!

Liefs,
Wanncha


2 opmerkingen: