Contact

maandag 7 juni 2010

NOTD Herome W.I.C. Nailpolishes

Hallo allemaal.

Ik heb laatst vier nagellakjes gekocht van het merk; Herome, namelijk:
#67 Guatemalla City
#60; Melbourne
#115 New Delhi
#55; Ankara

Hier zijn de foto's:


Ik vind het hele mooie kleurtjes. Maar mijn favorieten zijn: #67 Guatemalla City en #115 New Delhi. De kleuren dekken goed, ik heb maar van elke nagellak één laag gebruikt. En dat is natuurlijk heel goed en handig. Ben je eerder klaar met nagels lakken :) Ik vind het dus mooie kleuren en zal zeker meer kleurtjes van deze lijn kopen. Je kunt ze bijvoorbeeld bij de Douglas kopen of op de online webshop:
http://www.herome.com/ Het zijn hele mooie kleurtjes en dus zeker een aanrader.

Bedankt voor het kijken.
Groetjes,
Wanncha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten