Contact

dinsdag 20 april 2010

Review Bodyshop Moringa Milk Body Lotion en Sweet Lemon Whip Body Lotion

Hai hai!

Ik heb laatst bij de Bodyshop Moringa Milk Body Lotion en Sweet Lemon Whip Body Lotion gekocht. En mhm wat een fijne producten. De Moringa Milk Body Lotion heeft een heerlijke zachte bloemengeur. En de Sweet Lemon Whip Body Lotion ruikt zoals de naam al zegt naar zoete citroen.

Voor dit seizoen vind ik het lekker om de Sweet Lemon Whip Body Lotion te gebruiken. Als je je ermee hebt ingesmeert ruik je lekker naar zoete, frisse citroen.

Ze smeren allebei goed uit, het trekt goed in, in de huid en het ruikt dus super lekker!
Voor deze tijd dus echt een must-have :)
Hier een foto van de producten:


Thanks for watching!

6 opmerkingen:

  1. Heb je ook bodybutters van the body shop? En wat vind je dan het grote verschil tussen deze twee?

    Ik wil nog een lekkere body lotion of butter van the body shop kopen voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb ook bodybutter van the bodyshop. De bodybutter zijn wat dikker dan de whip bodyloition. Maar ook de bodybutters van the bodyshop zijn erg lekker. Ik heb er verschillende.
    Als je op zoek bent naar een lekkere bodylotion, dan zou ik zeker de Sweet Lemon testen, die is echt heel lekker. Ik weet niet wat jij favo geuren zijn?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de body butter erg lekker, dus ik twijfel of ik deze voor de zomer ook ga nemen of dat ik beter een body lotion kan pakken.

    Ik heb Merry Cranberry, heerlijk!

    Ik houd wel van frisse, iets zoete geuren, niet mierzoet. En ik houd niet zo van die eetgeuren haha. Ik houd wel van kokos, maar ik heb al cremes van Inecto. Misschien is de olijfvariant wat voor me of die van Aloƫ Vera of Vitamine E.

    Ik wil in de zomer niet met een zoete creme smeren omdat ik niet wil dat alle beestjes achter mij aan komen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De olijfvariant vind ik zelf ook erg lekker.
    Haha, nee dat van die beestje die dan achter je aankomen zou ik ook niets vinden. Kan ik heel goed begrijpen. Heel veel succes met zoeken :)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog een vraagje haha!

    Wat is precies het verschil tussen de milk body lotion & whip body lotion?

    Is die whip body lotion luchtiger en minder vloeibaar? Heb je dan ook meer nodig dan van de milk?

    En weet je toevallig ook nog de prijzen?

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Annigje, naar mijn idee is de whip bodylotion luchtiger inderdaad, wat romiger zeg maar.

    Je hebt wel ongeveer dezelfde hoeveelheid product nodig hoor, en de prijzen kan ik wel even opzoeken voor je?

    Liefs,
    Wanncha!

    BeantwoordenVerwijderen