Contact

dinsdag 20 april 2010

Review and swatches Sleek Eyeshadow Palettes

Hallo allemaal.

Ik heb al een tijdje verschillende Sleek oogschaduw paletjes in mijn bezit, maar ik heb er nog geen swatches en een review van gemaakt, dus bij deze.

Ik heb de volgende paletjes: Safari / The Original / Chaos / Storm en Sunset.
Ik vind alle kleuren mooi, de ene kleur blend wat beter als de andere kleur vind ik. Maar daar moet ik nog behendigheid in krijgen. De kleuren zijn mooi gepigmenteerd, en je kunt er leuke kleurencombies mee maken.

Als je van gepigmenteerde kleuren en verschillende kleuren in 1 paletje houdt, dan zijn de Sleek oogschaduw paletjes zeker ets voor jou.
Hier volgen de foto's en swatches:










My youyube is: http://www.youtube.com/user/wanncha
Thanks for watching, don't forget to comment and subcribe.
Bye bye!

2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg!

    Ik heb nu 7 sleek palettes en de 8e is onderweg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx! Ik wil ze allemaal :) hahaha Ik geloof dat ik verslaafd ben. Jij zeker ook? :)
    Welke paletjes heb jij dan, als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen