Contact

maandag 4 juni 2012

DIY 4-6-2012

Het was vandaag een productief dagje. Aardig wat aan het huishouden gedaan, maar ik heb ook tijd vrij gemaakt voor leuke dingen. Namelijk een brood bakken, en abrikozenflapjes bakken.
We hebben thuis al een tijdje een broodbakmachine in huis van Tefal, en daar bak je hele lekkere broden mee. Dit keer heb ik gekozen voor een wit brood. Altijd lekker, vind ik! En na twee sneetjes gesneden te hebben ziet het brood er zo uit:

Het brood smaakt zo lekker, zo anders dan uit de supermarkt.
Wat ook erg lekker is, is om er bijvoorbeeld noten / kaas / uien / zongedroogde tomaatjes erdoor heen te doen. Je kan er van alles doorheen doen wat je lekker vind.
 Ik heb vandaag ook abrikozenflapjes gemaakt voor bij de koffie 's avonds. En ik moet zeggen dat ze goed zijn gelukt. Dit is de eerste keer dat ik bladerdeegflapjes maak met abrikoos erin. En het smaakt zo lekker dat ik het zeker nog eens zal maken.


 Wat zien ze er nog witjes uit he, maar als ze in de oven zijn geweest is dat wel even anders!











En kijk eens hoe lekker ze eruit zien, yummie!

4 opmerkingen: