Contact

dinsdag 28 februari 2012

Do It Yourself - Kaarsen maken

Ik wil jullie graag mijn tweede Do It Yourself laten zien!
Ik heb namelijk voor het eerst kaarsen gemaakt, en dan nog wel geurkaarsen :)
De kaarsen hebben verschillende geuren en formaten.
De geuren die ik gebruikt hebt zijn:
* Brown Sugar
* Zen Christmas
* Love Spell
Als mal heb ik onder andere een pak melk, een pak sap, een lege shampoo & conditioner fles van Aussie gebruikt.
Ik heb materialen bij deze webwinkels gekocht: De Kwast en Lurebeauty.
Ik heb bestaande kaarsen gesmolten met een geurtje erin. En ik heb bijenwas gesmolten met kleurwax en een geurtje. En deze kaarsen zijn eruit gekomen:



Maak jij weleens zelf kaarsen?

Bedankt voor het kijken.
Ik zou het leuk vinden als je een comment plaatst :)

Liefs,
Wanncha.

4 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je eigen kaarsen maakt. Ik ben ook van plan om zelf te maken maar geen idee wanneer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!
    Ik maak zelf nooit kaarsen, waarom weet ik eigenlijk niet.. teveel gedoe misschien? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Deborah, het lijkt misschien veel werk. Maar dat valt reuze mee hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Dhini, het is echt leuk om te doen! Ik ben benieuwd wanneer jij gaat beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen