Contact

dinsdag 5 januari 2010

Haul & Swatches M.A.C. Love That Look Collection

Hallo allemaal.
Ik heb weer wat nieuws gekocht van M.A.C. van de collectie Love That Look.
Ik heb de oogschaduw in de kleuren Style Snob & Strike A Pose gekocht. Ik vind de kleuren zo mooi, zoveel pigment ik ben helemaal blij :)
Ik was radeloos, want ik wist niet welke kleuren ik van deze collectie zou gaan kopen, maar ik heb toch gekozen voor deze twee kleuren. Ik zag swatches van deze kleuren op internet, en toen heb ik besloten om deze twee kleuren te kopen.
I bought two colours of the M.A.C. Love That Look Collection. I have chosen the colours: Style Snob & Strike A Pose. I really love the colours. They are so pigmented, I love the colours.
Here are the pictures:

Bedankt voor het kijken!
Thanks for watching!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten